kyo

Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

Gott nytt år!! (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Hallu~!


Yay, nu är det ett nytt år, vad tiden har gått fort. cx

2014 har varit ett kul, lärorikt & intressant år.

Jag har lärt mig mycket, bytt stil, börjat blogga, haft 2 förhållanden...

skulle nog kunna sitta och rabbla upp flera saker en det där, hahaha.


Just nu smäller fyrverkerierna för fullt,

tycker inte om fyrverkerier speciellt mycket...
Det skrämmer bara livet ur massa små djur, till exempel våra katter.

Min kompis hund är också livrädd för dem, så är glad att vår familj ej skjuter några!


Jag är skittrött, och för att hålla mig vaken kollade jag på film med mamma & pappa,

vi började se den typ kl. 21:00 så det var ju bra att börja lite senare än vanligt. ^-^


Jag har faktiskt inte funderat ut några nyårslöften, så jag struntar i det helt enkelt. xD

Har aldrig brytt mig om det så mycket, så liksom varför göra det i år. 

Känner mig väldigt deppig/trött/tråkig när jag skriver detta,

men är trött.. okok. .-. (hahaha)


Ni får ha ett gott nytt år så får vi hoppas att jag fortsätter blogga mer 2015!




 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej! c: Idag tänkte jag visa er lite saker jag köpt idag & även länka till en video där jag visar upp lite saker jag köpt från eBay & Lager 157. :3   Men idag har jag varit på stan med mamma. Vi åkte dit ungefär 11:00 och sedan gick vi runt...

Hejhej! ^^   Nu är jag riktigt glad för den här dagen har varit super! c: I skolan har vi börjat med teaterperiod, vilket betyder att vi tränar på en teater istället för skolan! :D Alla i klass 8 gör detta på min skola, och först var jag tagg...


Hejsan! c: Idag hade jag äntligen tid att göra ett inlägg på bloggen, puh! Just nu sitter jag och lyssnar på B1A4's nya låt '' White Miracle '', den är så förbaskat bra!<3 Finns på youtube ifall någon är intresserad av att lyssna på den, hih...


    Rubriken talar!!     Här länkar jag min senaste videofyvideo som jag la upp igår. :3     Kolla gärna in den och tryck på <3 om du gillade den!      ...


Halluuuuu. c:< Yey, jag lyckades med ett inlägg idag, woop woop!  Imorgon är det skola... BLÄÄÄ, orkar verkligen inte~ Men det är väl bara att kämpa på antar jag, har bara en läxa. Vilket är franskaläxa, glosor, glosor, glosor.. Usch, ...

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards