kyo

Direktlänk till inlägg 17 januari 2015

TILLBAKA! ~ ♥Monster Petshop♥

Hejsan!

Förlåååååt för jättedålig uppdatering här på bloggen! :C

Men har verkligen inte haft tid att skriva något inlägg/lägga upp nya videos osv.

Men den här veckan har varit ganska stressig och jag har haft läxor att göra, så ni kanske förstår~


Men idag tänkte jag göra ett inlägg om min nya favorit app/spel på mobilen! :D

Nämligen... Monster Petshop! <333

Det var min bästavän Tua som tipsade mig om det,

och jag testade det och nu är jag nästan beroende! Hehe...

Men det blir så med vissa spel för mig ibland. cx


Men nu tänkte jag berätta lite om det, och så har jag lite bilder att visa~



 

Spelet heter då som jag sa: Monster Petshop!

Det är gratis och finns på iPhone, dock lite osäker om det finns på Android.


     

Här är huvudmenyn, och där kan man se de flesta monster som finns. c:



Mitt favoritmonster av dem jag haft en sålänge är denna:

 

Den är jättejättegullig! <33

Och speciellt när den leker med sin leksak. c:<

Man köper leksaker, mat osv till den. Och det är ganska billigt~

Sedan levlar man upp varje monster man har till level 4 och då kan man göra ägg

med andra monster, sedan sälja monstret och få pengar! ;D


 

Såhär ser min lilla butik ut, och som jag sa säljer man då monster.

Jag har låst upp så jag högst kan ha 5 monster i butiken.

Om jag vill ha fler måste jag bygga ut butiken så den blir större.

Och det kostade 400 har jag för mig, så hade inte råd. xc


 

Sedan kan man kolla hur de mår på de här små gröna sakerna. cx

Fråga inte om mina namn, hahaha!



Men påtal om ägg igen~

Det finns tre olika kategorier man kan köpa ägg ifrån:

 

   

Gräs, vatten & jord!

Jag försöker hålla mig till gräs & jordmonster,

för vattenmonster tar jättelång tid att levla och jag orkar inte med det. xD #latmask


Men jag tipsar er verkligen om att ladda ner detta spel,

eftersom det är väldigt kul och det är gulligt. c';



Jag ska försöka att lägga upp ett inlägg imorgon,

så vi får se hur det går! :D

Föresten, här är en bild jag tog i förmiddags~

  

Det var väldigt grått på himmlen/himlen (?),

men tyckte bilden blev fin endå!


& en bild på min katt, där han ser ut som en hamster. xD

 



Hoppas ni har en fortsatt trevlig lördagkväll.



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej! c: Idag tänkte jag visa er lite saker jag köpt idag & även länka till en video där jag visar upp lite saker jag köpt från eBay & Lager 157. :3   Men idag har jag varit på stan med mamma. Vi åkte dit ungefär 11:00 och sedan gick vi runt...

Hejhej! ^^   Nu är jag riktigt glad för den här dagen har varit super! c: I skolan har vi börjat med teaterperiod, vilket betyder att vi tränar på en teater istället för skolan! :D Alla i klass 8 gör detta på min skola, och först var jag tagg...


Hejsan! c: Idag hade jag äntligen tid att göra ett inlägg på bloggen, puh! Just nu sitter jag och lyssnar på B1A4's nya låt '' White Miracle '', den är så förbaskat bra!<3 Finns på youtube ifall någon är intresserad av att lyssna på den, hih...


    Rubriken talar!!     Här länkar jag min senaste videofyvideo som jag la upp igår. :3     Kolla gärna in den och tryck på <3 om du gillade den!      ...


Halluuuuu. c:< Yey, jag lyckades med ett inlägg idag, woop woop!  Imorgon är det skola... BLÄÄÄ, orkar verkligen inte~ Men det är väl bara att kämpa på antar jag, har bara en läxa. Vilket är franskaläxa, glosor, glosor, glosor.. Usch, ...

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards