kyo

Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

Brunch, nyårsafton & frågestund! ♥

Hej! c:


Idag blir det ett lite mer positivt inlägg en det jag la upp igår, haha! ;D

Jag är fortfarande sjukt trött, även fast att jag gick upp kl. 11.40 typ.

Så idag blev det ingen frukost, utan en brunch som bestod av billyspizza,

krutonger, äppeldricka & en macka. ^-^


Planerna för idag är att jag ska spela in två videos.

En video där jag svarar på askfrågor & sedan en '' 2014 tag ''. ^^

Kommer som vanligt göra ett inlägg och länka videoklippen senare idag förhoppningsvis. c:



Igår var det ju nyårsafton~ (nähä?!)

Och jag gjorde inget speciellt, vår familj brukar bara vara hemma och se på film.

Sedan vid 16:00 tiden så kom mormor och morfar.

Jag och min bror satt i mitt rum & pratade medans de andra satt i vardagsrummet.

Klockan 17:00 var det middagsdags och vi åt hasselbakspotatis med fläskfilé (?) och ros-marinsås!

Det är jättegott och verkligen en av mina favoritmaträtter. <33

Sedan blev det efterrätt, de andra åt varma päron med smält after-8 på,

jag åt vaniljglass och marshmallows. c:<

Sedan klockan 20:45 kollade vi på grevinnan och betjänten (? väldigt osäker på stavningen här.. cx )

Och sedan åkte mormor och morfar hem~


Efter att de åkt hem hoppade jag in i duschen, likaså mamma och pappa.

Fast inte samtidigt förstås, hahaha! xD

Sedan satt jag vid datorn ett tag och klockan 21:00 ungefär började vi titta på en film

som hette the last days, eller något sånt!

Tänkte dock inte göra en recension på den, för det var mamma och pappa som ville se den osv, så jaaa. cx


Sedan, sedan och sedan.

Mycket sedan här. cx

Men sedan ( xD ) så var klockan 22:30 så då var det bara att vänta till tolvslaget.

Mamma var trött så hon la sig ett tag innan det var dags för fyrverkerier.

Jag satt inne hos min bror och höll på med mobilen medans vi pratade.

Jag tyckte inte att fyrverkerierna lät så högt förra året,

men våra katter blev ändå väldigt rädda. :c


Tog några kort på fyrverkerierna och satte ihop till en stor bild! 

 

Inte världens bästa bilder men det var mörkt och så har jag inte världens bästa kamera. cx



Nu går vi till den sista punkten i det här inlägget~

Nämligen till min & Tuas (min bästavän) frågestund! :DDD

Tua & jag ska sova över någon gång de kommande dagarna och då hade vi tänkt

att fylla på vårt videolager till vår gemensamma kanal!

Så en av videosarna som kommer upp är en frågestund. 

Så om någon av er vill fråga oss något, just ask! ;D

Går bra att kommentera/ställa en fråga i frågerutan.

Eller fråga något anonymt på min ask. ^^ (@/glitterbarnet)

 



Hoppas ni hade en bra nyårsafton och att ni kommer ha ett nytt bra år. <3


 




 
 
Linn♡

Linn♡

1 januari 2015 14:24

Hoppas du får ett bra år♡ gott nytt år:))) Kram!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

κ l α r α (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

1 januari 2015 14:40

Detsamma. c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej! c: Idag tänkte jag visa er lite saker jag köpt idag & även länka till en video där jag visar upp lite saker jag köpt från eBay & Lager 157. :3   Men idag har jag varit på stan med mamma. Vi åkte dit ungefär 11:00 och sedan gick vi runt...

Hejhej! ^^   Nu är jag riktigt glad för den här dagen har varit super! c: I skolan har vi börjat med teaterperiod, vilket betyder att vi tränar på en teater istället för skolan! :D Alla i klass 8 gör detta på min skola, och först var jag tagg...


Hejsan! c: Idag hade jag äntligen tid att göra ett inlägg på bloggen, puh! Just nu sitter jag och lyssnar på B1A4's nya låt '' White Miracle '', den är så förbaskat bra!<3 Finns på youtube ifall någon är intresserad av att lyssna på den, hih...


    Rubriken talar!!     Här länkar jag min senaste videofyvideo som jag la upp igår. :3     Kolla gärna in den och tryck på <3 om du gillade den!      ...


Halluuuuu. c:< Yey, jag lyckades med ett inlägg idag, woop woop!  Imorgon är det skola... BLÄÄÄ, orkar verkligen inte~ Men det är väl bara att kämpa på antar jag, har bara en läxa. Vilket är franskaläxa, glosor, glosor, glosor.. Usch, ...

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards