kyo

Direktlänk till inlägg 28 december 2014

Mellandagsrea, snö, nya videos & motorstopp! ┐('~`;)┌

Hejsan! c:


Förlåt för att jag ej la upp något inlägg igår~

Men hade inte tid. cx

Var på mellandagsrean i flera timmar med min bästavän & 

på förmiddagen var jag bara för lat, hahah. xD


Men jag köpte väldigt mycket!
Och jag är otroligt nöjd med allting. ;3

Här kommer videon där jag visar allt jag köpte:


Vi fikade också det var så gott. <3

 





Idag har varit en ganska blandad dag~

Det var tanken att vi skulle åka till Rusta & Maxi efter lunch men så blev det inte riktigt...

För det första har det kommit jättemycket snö & det är jättekallt! D:

Jag hade bara tagit på mig min dunjacka & hade varken halsduk, vantar osv.

Mamma tyckte att jag skulle ha en halsduk pga. vädret och + att jag har ont i halsen~

Men eftersom vi skulle åka bil så tänkte jag att det inte behövdes!


Sedan när vi hade åkt en bit så började bilen helt plötsligt att pipa.

Mamma, jag & min bror undrade var det var och pappa berättade att

bilen hade blivit för kall först & sedan nu alldeless för varm.

Så då stannade vi först till vid kanten av vägen för att låta den kylas ner lite~

Men det hjälpte inte.. så vi behövde köra till närmaste parkering för att stanna till.

Mamma blev jättestressad över att det pep i bilen,

men det var bara för att pappa & brorsan ej hade bilbälte på sig. x))


Så när vi parkerat skulle vi kila till en mack som låg typ 5-10 minuter bort, yeey! ( -...- )

Det var väldigt kallt & jag som inte hade tillräckligt med kläder heller,

ingen av oss hade det~

Jag och min bror gick i förväg & det var så skönt att komma in på den varma macken!

Väl där inne skulle pappa köpte glukol (?) som skyddar mot kylan.

Men det fanns bara till disel så det gick ju inte så bra.

Så då behövde vi ringa till någon som kunde boksera oss och köpa glukol till bilen.

Pappa försökte först få tag på en arbetskamrat, men han svarade inte.

Så vi ringde till morfar, haha. x)) Morfar är inte så bra att ringa i såna

här situationer.. cx Han blir så stressad, som mamma.

Hur som helst, så då bad pappa morfar att komma till parkeringen där vi stod.

Men sedan någon minut efter de lagt på så ringde pappas arbetskamrat och då skulle tydligen

han komma också~ Men det slutade med att morfar fick skjutsa hem oss och

pappa & hans arbetskamrat bokserade hem bilen.


När vi väl hade kommit hem kände jag inte mina ben eller händer.

Sååå himla kallt det var!!! ))))):


Sedan när jag kom hem skulle jag träffa min granne Tyra.

Hon undrade om jag ville åka till stan men jag var inte så pigg på det.. hehe. cx


Så istället satt vi inne och jag spelade in två videos!

Hon var min assistent! :DD

Jag gjorde The Mixed Up Challenge & My first time tag. c:

Här kommer en länk till challengen! 



Tagen ska jag lägga upp imorgon så då fixar jag ett inlägg med den imorgon. c;

Hoppas ni har haft en bättre & varmare dag än vad jag hade!


Tänkte också passa på att visa lite bilder som jag tog idag och igår, snön är så himla fin. <3

         









 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej! c: Idag tänkte jag visa er lite saker jag köpt idag & även länka till en video där jag visar upp lite saker jag köpt från eBay & Lager 157. :3   Men idag har jag varit på stan med mamma. Vi åkte dit ungefär 11:00 och sedan gick vi runt...

Hejhej! ^^   Nu är jag riktigt glad för den här dagen har varit super! c: I skolan har vi börjat med teaterperiod, vilket betyder att vi tränar på en teater istället för skolan! :D Alla i klass 8 gör detta på min skola, och först var jag tagg...


Hejsan! c: Idag hade jag äntligen tid att göra ett inlägg på bloggen, puh! Just nu sitter jag och lyssnar på B1A4's nya låt '' White Miracle '', den är så förbaskat bra!<3 Finns på youtube ifall någon är intresserad av att lyssna på den, hih...


    Rubriken talar!!     Här länkar jag min senaste videofyvideo som jag la upp igår. :3     Kolla gärna in den och tryck på <3 om du gillade den!      ...


Halluuuuu. c:< Yey, jag lyckades med ett inlägg idag, woop woop!  Imorgon är det skola... BLÄÄÄ, orkar verkligen inte~ Men det är väl bara att kämpa på antar jag, har bara en läxa. Vilket är franskaläxa, glosor, glosor, glosor.. Usch, ...

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards