kyo

Alla inlägg den 1 februari 2015

Hej! c:

Idag tänkte jag visa er lite saker jag köpt idag & även länka till en video där jag

visar upp lite saker jag köpt från eBay & Lager 157. :3


Men idag har jag varit på stan med mamma.

Vi åkte dit ungefär 11:00 och sedan gick vi runt och köpte lite saker,

sedan var det dags för lunch på BurgerKing! ^^


Nu tänkte jag då visa er vad jag köpte idag. 



 

Först var det den här otroligt fina tröjan!

Gaah, den är så himla fin och söt. *-*

Köpte den på H&M för 179:-



 

Sedan köpte jag den här coola tröjan från Monki!

Som ni ser är den gul, det är min fösta gula tröja, haha. cx

Den kostade: 99:-



 

Sedan köpte jag en handsprit & shower gel i lukten Satsumas från The Body Shop!

Handpsriten kostade: 55:- och Shower gel: 85:-

Älskar lukten. <3



 

Och till sist de här söta skorna som också är från monki! <3

Älskar verkligen färgerna och de kommer passa så bra i vår och sommar. c:

De var på rea och kostade nu: 100:-

Riktigt nöjd med dem! :D



Och nu ska jag länka till videosarna som jag pratade om tidigare. ^^


Här är eBay haulen~



Och här är Lager 157 haulen!




Hoppas ni har en bra söndag, kram. <3




 

Tidigare månad - Senare månad

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards