kyo

Alla inlägg den 20 december 2014

Hallu! c:


Här kommer lite bilder som jag tog från kina resturangen jag var på ikväll. :3

Maten var väldigt god & jag åt kycklingspett med ris. ^^

Och efterrätt såklart, som idag blev vanilj glass med chokladsås~


       



Sedan tog jag ett kort utomhus där det var uppsatt en massa stjärnor! (:

  



Och innan vi åkte hem stannande vi vid en affär & jag köpte lite lördagsgodis. <3

 


Ploppen och banan godisarna täcker typ allting, men ja. Hahaha. ^^


Ha en fortsatt trevlig lördag kväll. (:




 




Hallu! ^^


Nu tänkte jag göra Christmas Tag! :D


1. Favorit julfilm? 

Svar: Jag har ingen.. haha. cx

2. Favorit julfärg?

Svar: Guld & silver. ^^

3. Är du uppklädd / har myskläder på julafton?

Svar: det varierar från år till år, men typ lite halv uppklädd. ^^

4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv vad skulle det då vara?

Svar: något klädesplagg / en ny mobil kanske.

5. Öppnar ni julklapparna på morgonen/kvällen?

Svar: kvällen/eftermiddagen. c:

6. Har ni byggt pepparkakshus? 

Svar: nej! ^^

7. Vad ska du göra på jullovet?

Svar: som sagt, har inga planer. men kanske ska åka till stockholm. (:

8. Favorit juldoft?

Svar: hmm.. kanske vanilj? om det gills som juldoft! cx

9. Favorit jul nagellack?

Svar: rött ofc. :33

10. Favorit jul sminkprodukt + parfym?

Svar: min röda läpp-penna från H&M och även en av deras parfymer,

Vanilla Touch! ;D

11. Vad är din julönskning?

Svar: att alla ska få en mysig jul tillsammans med nära & kära. <3

12. Vad måste finnas på julbordet?

Svar: julskinka, julmust och vörtbröd~

& även skumtomtar och lussenkatter till efterrätt! 


Det var alla frågor. ;'3



 

Hallu. c:


Idag är det den 20:e December.

Och det är bara 4 dagar kvar till julafton! :D

Nu börjar det kännas som när man var liten.

Är väldigt taggad och det ska bli kul att få tillbringa tid med 

släkten, äta mat & framför allt.. julklappar! <3

Denna jul har jag köpt väldigt mycket julklappar,

så hoppas alla blir nöjda för det dem får. ^^



Planerna för idag är att gå på kina resturang ikväll!

Kommer bli väldigt gott. c;

Jag tror att jag ska ta kycklingspett med ris.

Mööööms. <33


Tänkte dela med mig av två bilder som jag tog imorse

& igår morse!


          

Tyvärr har det inte kommit någon snö...

Jag hoppas verkligen att det kommit litegrann tills julafton.

Även om jag inte är jätte förtjust i snö!


    

Och här är en dålig bild tagen på mina marshmallows. cx

Oboy + marshmallows = bäst. <33

Såklart varm oboy, eftersom det är mysigt med varma drycker såhär i December~




Men hoppas att ni har ett bra jullov en sålänge! :D



 

Tidigare månad - Senare månad

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards