kyo

Alla inlägg den 25 december 2014

Hallu! c:<


Åhh, är så himla nöjd med alla mina julklappar. <3

Gaah, julafton är verkligen bäst~!


En tråkig sak som hände var att jag lyckades spilla chokladsås på min nya t-shirt..

så det såg ut som avföring. xD




För någon timma sedan satt jag och fördelade mina penagar som jag fick!

Delade upp allting och la det i fyra olika högar. cx

Jag har blivit ganska duktig på att fördela pengar på senaste tiden~

Och ser fram emot att beställa allting jag planerat och sedan gå på mellandagsrean! <3



Senare idag kommer min farmor hit!

Då skulle jag också få någon julklapp tydligen~

Men eftersom jag redan sparat min julklappsvideo lägger jag upp en bild på

vad jag fick här istället. (:




Men nu ska jag fortsätta att styra med mina pengar och videoklipp.

Hoppas ni hade en jättebra julafton! <3





 



Tidigare månad - Senare månad

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards