kyo

Alla inlägg den 26 december 2014

Hejhej! ^^


Här kan ni se mina julklappar jag fick 2014. ^^



Hoppas ni också är nöjda med era julklappar &

att ni tyckte om videon. :3





 

Hej!


Idag hade jag tänkt informera om att jag raderat min Youtubekanal.

Jag gjorde det av flera anledningar men tänker inte rabbla upp dem just nu. xD


Istället för Youtube kommer jag att använda mig av mitt gamla Videofy konto!

Jag har fortfarande kvar mitt gemensamma konto tillsammans med min bästavän,

men jag kommer använda mitt gamla Videofykonto som ersättning för min Youtubekanal. (:


Och för några inlägg sedan så skulle jag länka min julaftonsvideo,

men eftersom min kanal är borta så ska jag nu länka om den via Videofy.

Så här har ni min julafton! c:


Så jag kommer som sagt fortsätta dela med mig av mina videos jag gör,

fast jag laddar helt enkelt upp dem på Videofy istället!


Och för er som vill följa mig på Videofy, så är det bara att ladda ner i mobilen! :D

Sedan måste man skapa ett konto, och sen är det klart.



Det var allt jag hade tänkt berätta, kram! c:




 

Tidigare månad - Senare månad

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards