kyo

Alla inlägg den 30 december 2014

Hejhej! ^-^


Idag hade jag tänkt att göra mitt första recensionsinlägg. c:

Jag kommer i framtiden att efter jag sett en ny anime, en film osv recensera den på bloggen. ^^

Så ni kan få tips om olika filmer/animes osv! :D


Så filmen jag hade tänkt att recensera idag är Legenden från Övärlden.

 

Det är som det står på bilden en film av Goro Miyazaki. ^^

Jag tyckte filmen var väldigt bra & jag blev lite tårögd i slutet. c':

Den var väldigt coolt tecknad och alltså, jag gillar typ allting med den, haha.


Jag tänker inte så mycket vad den handlade om eftersom jag inte vill avslöja något för dem 

som ska se den och den är ganska komplicerad så. c:

Men det jag kan berätta är att huvudkaraktären heter Arren, 

och han träffar en trollkarl som heter Sparvhök.

Det handlar liksom om legender från örvärlden,

om livet och döden liksom.


Jag kommer att ge allting jag recenserar betyg till 1-5 mopsar, haha. cx

Och den här filmen får...



 

4/5 mopsar~!

 

 


Hittade en trailer. c;


Hoppas ni gillade inlägget. ^^




 

Tidigare månad - Senare månad

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards