kyo

Direktlänk till inlägg 24 december 2014

Yay♠

Hallu! <3


Yeeey, äntligen julafton. c;

En kul grej var att jag som alltid vaknade typ klockan 6 på morgonen..

Men jag lyckades somna om, men sedan kom mamma in och väckte mig! xD

Fast jag fick ju förståss öppna min julklapp då så det var ju positivt iallafall!

Det jag fick var en ljusrosa morgonrock och två par sockor! <3

Sedan ville mamma och ha en liten julklapp, så jag gav henne

ett mobilskal som jag beställt från eBay. c: 

Hon blev överlycklig och ba; Men åh, TAAACK! <33

Och så fick jag en kram. xD

Men det var kul att hon tyckte om den!



Just nu sitter jag och chillar & längtar till klockan 3 för då börjar Kalle! ;DDD

Och efter vi tittat på det bär det av till mormor och morfar. ^^

Mamma och jag plockade just ihop alla våra julklappar som ska med dit.

Jag är så himla nyfiken på vad jag kommer att få. c'x

Waaah, vill bara öppna allting!


Nu kom pappa hem från jobbet~

Han kom hem tidigare än vad han skulle ha gjort. c:

Så det var ju nice~<3

Han ska jobba ikväll också, det är lite tråkigt dock. /:

Men han hinner vara med och äta osv.



Jag har kommit på en sorglig sak...

Idag är det sista luckan i mina chokladkalendrar! :C

Sen blir det ingen mer choklad på mornarna från nästa år~

Buhu.

Tänkte öppna min ica kalender nu, så ska vi se vad som står i den. c:

( det är Paprica Klubben, typ ett stöd för barnfonder (???) )

Hur som helst, det stod:

'' Gulis, Grönis, Rödis och alla deras vänner önskar dig en riktigt GOD JUL! ''

Hahah, så himla gulligt. :3



Men jag hoppas ni har en mysig julafton, kram!


Ps. nytt inlägg kommer 14:30 idag. c:




 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej! c: Idag tänkte jag visa er lite saker jag köpt idag & även länka till en video där jag visar upp lite saker jag köpt från eBay & Lager 157. :3   Men idag har jag varit på stan med mamma. Vi åkte dit ungefär 11:00 och sedan gick vi runt...

Hejhej! ^^   Nu är jag riktigt glad för den här dagen har varit super! c: I skolan har vi börjat med teaterperiod, vilket betyder att vi tränar på en teater istället för skolan! :D Alla i klass 8 gör detta på min skola, och först var jag tagg...


Hejsan! c: Idag hade jag äntligen tid att göra ett inlägg på bloggen, puh! Just nu sitter jag och lyssnar på B1A4's nya låt '' White Miracle '', den är så förbaskat bra!<3 Finns på youtube ifall någon är intresserad av att lyssna på den, hih...


    Rubriken talar!!     Här länkar jag min senaste videofyvideo som jag la upp igår. :3     Kolla gärna in den och tryck på <3 om du gillade den!      ...


Halluuuuu. c:< Yey, jag lyckades med ett inlägg idag, woop woop!  Imorgon är det skola... BLÄÄÄ, orkar verkligen inte~ Men det är väl bara att kämpa på antar jag, har bara en läxa. Vilket är franskaläxa, glosor, glosor, glosor.. Usch, ...

♥ Sök i min blogg ♥

♥ Om mig ♥

Instagram
Hur ofta kikar du in på min blogg? c:
 Varje dag! :D
 Några dagar i veckan (:
 Detta var första gången ^^
 Lite då & då~
 Första och sista gången. xc

♥ Fråga mig något ♥

1 besvarad fråga

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
December 2014 >>>

♥ Inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ Besöksstatistik ♥

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards